fbpx

Konsultant ślubny – czy warto go zatrudnić i dlaczego?

KONSULTANT ŚLUBY / WEDDING PLANNER

 

Jeśli czytacie ten artykuł, to raczej nie trafiliście tu z przypadku, ale dlatego, że szukacie pomocy w organizacji Waszego ślubu. I dobrze trafiliście, bo tym właśnie para się konsultant ślubny (ang. wedding planner). To osoby, które przygotowaniem ślubów i wesel zajmują się zawodowo. Organizują uroczystości kompleksowo bądź  tylko jeden lub wybrane elementy, wszystko w zależności od oczekiwań klienta. Konsultant ślubny jak to się mówi, nie tylko „ogarnia” całość, ale do tego dyskretnie czuwa nad przebiegiem uroczystości.  Pilnuje by wszystko odbyło się wedle przyjętego wcześniej scenariusza. Powodów dla jakich warto  zatrudnić konsultanta ślubnego  jest wiele, a prawdziwy powód znacie tylko Wy. Oto tylko kilka najważniejszych argumentów, które przemawiają za tym, by w  organizacji waszego  ślubu i wesela pomógł Wam konsultant ślubny.  Wy postawcie krzyżyk w okienku przed każdym akapitem, jeśli się z nimi zgadzacie…

NA CZYM POLEGA PRACA KONSULTANTA ŚLUBNEGO 

Zatrudnienie konsultanta ślubnego, to przede wszystkim zdjęcie z siebie ciężaru organizacyjnego tego przedsięwzięcia jakim jest ślub i wesele, który pochłania ogromną ilość czasu. Angażując konsultanta nie będziecie musieli spędzać godzin na poszukiwaniu podwykonawców, bo on zrobi to za Was! Wystarczy, że określicie swoje preferencje, oczekiwania, marzenia i rzecz jasna budżet.  Na tej podstawie konsultant postara się dopasować miejsce i klimat uroczystości do Waszych wytycznych. To on spotka się z podwykonawcami, pojedzie i sprawdzi wcześniej jak wygląda wybrane przez Was miejsce zanim je Wam zarekomenduje. To on posłucha jak gra polecany zespół muzyczny, a potem dopilnuje formalności i podpisze z nimi odpowiednie umowy. Oczywiście ostateczne zdanie co do wyboru podwykonawców, zawsze pozostawi Wam. Oszczędzicie dzięki temu mnóstwo czasu. Otrzymacie niejako podane na tacy propozycje do zatwierdzenia.

FINANSE

Drugim bardzo ważnym powodem przemawiającym za zatrudnieniem specjalisty od organizacji wesel i ślubów są… finanse! Tak, tak, nie przywidziało się Wam. Wydawałoby się, że jeśli zatrudnicie konsultanta, to Wasze wesele będzie jeszcze droższe, ponieważ do kosztów organizacji trzeba doliczyć jego wynagrodzenie. To jasne, że za wykonaną pracę zapłata konsultantowi się należy. Ale  to on właśnie jak nikt inny zadba o to, żeby budżet jaki wyznaczyliście na organizację Waszego ślubu nie został przekroczony. Konsultant ma doświadczenie w tym, żeby wszystko zaplanować w ramach budżetu. Podczas gdy pary planujące ślub i wesele samodzielnie niestety nie zawsze uwzględnią w swoich wydatkach wszystkie elementy uroczystości… Poza tym, konsultant jako osoba często zajmująca się organizacją wesel i mająca wielokrotny kontakt z wieloma podwykonawcami z tych samych branż, wynegocjuje najkorzystniejsze ceny i rabaty.

SPOKÓJ W DNIU ŚLUBU

Trzecim i wcale nie mniej ważnym, a kto wie, może i najważniejszym powodem, dla którego warto pomyśleć o zleceniu organizacji ślubu i wesele konsultantowi ślubnemu jest… Wasz spokój ducha! Tak, po prostu(!) Wydarzenie takie jak ślub i wesele, to radosne święto, ale dla głównych bohaterów jednak spore źródło stresu. Niech więc przedślubna gorączka, która zwykle towarzyszy takim wydarzeniom ograniczy się dla Pary Młodej wyłącznie do przygotowania garderoby, fryzury i innych drobiazgów związanych z wyglądem. Resztą  niech zajmie się konsultant. W końcu ślub bierze się tylko raz w życiu (przynajmniej z tą samą osobą). Zdajcie się na eksperta w swojej dziedzinie. Osobę,  która ma szeroką wiedzę na temat tego jak najlepiej zorganizować uroczystość, żeby była oryginalna. By towarzyszyły jej niesamowite atrakcje, żebyście Wy i Wasi goście dobrze się bawili.  Bo przecież po to w końcu robi się wesela.

 



Call Now Button